Wiadomości prywatne w Nozbe - nowa, rewolucyjna funkcja
Dzień dobry, Witam wszystkich. To jest szybki, wakacyjny live. Środa z Śliwińskim Albo po prostu nie ma Biura Live - dlatego, że nasz podcast Nie Ma Biura ostatnio był na wakacjach. I teraz czas, żeby z tych wakacji nasz podkast zdjąć. Mamy na to fajny plan i od września nie ma biura będzie regularnym podcastem. Znowu przygotowujemy nowy sezon, Nie ma biura. Ja jestem Michał Śliwiński, jestem założycielem Nozbe i idea tej środy i nie ma biura, będzie taka, żeby spotykać się co środę, może czasami co drugą środę, ale generalnie środa rano, dziewiąta rano na spotkanie z naszymi użytkownikami, z fanami, z fanami produktywności i po to, aby porozmawiać o produktywności, aby przedstawić co nowego w Nozbe i przedstawić co nowego w świecie zarządzania zespołem. Nawet jeżeli zespół pracuje zdalnie i. No i porozmawiać.
Więc wracamy. Nowa formuła podcast Nie Ma Biura. Z jednej strony będzie live. W środę. Środa Z. Śliwiński To chyba nie jest najlepsza nazwa, ale coś wymyślimy. W każdym bądź razie na razie jest to nazwa robocza. W każdym razie w środę o dziewiątej i wtedy będziemy publikowali w piątek, piąteczek, piątą wersję audio dla wszystkich subskrybentów w podcaście Nie Ma Biura. I żeby przetestować ten format zrobiłem dzisiaj, na początku lipca. Ten live to to spotkanie i ten podcast, żeby przypomnieć się, że istniejemy, że nie ma biura, Będzie, że będzie od września. Także jak popatrzymy na kalendarz, to można zauważyć, że pierwszy to będzie czwarty, czwarty września. Jak Nozbe Teams 4. Czwarty września ruszymy o dziewiątej. Będzie kolejny odcinek serii, który potem będzie powtarzany. W sensie będzie regularne spotkanie o dziewiątej rano. Także cieszę się, że zaczynamy nową serię. Brakowało mi trochę tego podcastu. Ostatnio występowałem i występuje w podcaście Nadgryzione na Ziemi, więc tam można mnie posłuchać. Ale chciałbym też mieć taki podcast o produktywności, o zarządzaniu zespołem.
Po prostu o lepszym działaniu i o dużej dawce kawy. Tych co widzą na wideo to widzą mój wspaniały kubeczek kubeczek lego. Jestem fanem Lego. No dobrze, to zaczynamy i dzisiaj. Dzisiejszy odcinek jest specjalny. Jest to kolejny powód, żeby nie tylko zareklamować, że od września będzie coś nowego, ale też, że już jest coś nowego w Nozbe. Coś co właśnie było by wybrzmiało podczas tej reklamy, którą puściłem na początku tego odcinka. To jest nasza stara reklama Nozbe, która w której lektor mówi, że można się komunikować jak na czacie przy zadaniach w nocy. No i okazuje się, że można się komunikować jak na czacie w Nozbe. Tzn. Ot, cała historia jest taka, że uruchamiamy wiadomości w nos. Pokazuje naszą stronę, na której na której to reklamujemy. Więc wszystkie linki będą oczywiście w notatkach do tego odcinka Nozbe kropka. COM pl messages wiadomości w Nozbe, gdzie jest wideo moje promujące wiadomości w Nozbe. No i teraz co się stało i jak to się stało? Szczególnie jak ktoś obejrzy to wideo, to już będzie wiedział o co chodzi.
Za chwilę o tym opowiemy, ale ja zacznę od tego, jak jak walczyliśmy z tym pomysłem wiadomości od lat w Nokii. My od dawna komunikowali się za pomocą zadań w Nozbe. Ta nasza struktura słynna z projekty, zadania i komentarze. Ale oprócz tego pisaliśmy sobie wiadomości na czacie przez Slacka. Aplikacja Slack jest darmowa. Gwiazdka, gwiazdka, gwiazdka, wersja płatna i darmowa. My używamy wersji darmowej, czyli te wiadomości po trzech miesiącach nam znikają. Idea jest taka, że ten czas jest taki. Znika dlatego, że to co jest permanentne, to to, co jest do zrobienia. To powinno być w nocy, a nie na czacie. Nasi klienci nam zwrócili uwagę, że fajnie, że mamy tego Slacka i że się tym szlakiem integrujemy z integracja Nozbe ze szlakiem. Brawo my! Ale oni by chcieli mieć wiadomości i po prostu mieć czata w Nozbe I to była ciągle taka walka wewnętrzna. Jak mamy do tego podejść? Jak zrobić czat, który jest produktywny? I tutaj na tej stronie internetowej pokazujemy jak to, jak to działa, że tak naprawdę wykorzystaliśmy ten sam element do czata, który wykorzystujemy do pisania komentarza przy dodaniu?
To jest dokładnie to samo. Dokładnie ten sam sposób pisania komentarza, który wspiera checklisty, wspiera załączniki, wspiera linkowanie bezpośrednio do projektów i zadań, więc wspiera bardzo dużo i jakby. Ale najważniejsza jest słuchajcie. Ważne jest to, że jak to jest zaprojektowane i zaprojektowane jest tak, że ten nasz czas w Nozbe jest większy, to jest większe okienko, czyli od razu zachęca nie do wiadomości typu hej, co słychać? Mam sprawę i trzy wiadomości poszły. To nie jest produktywne. Ale jest tak, że jest duże okienko, więc można pisać Hej, mam sprawę, chciałbym z Tobą omówić to i to czy masz czas albo. Hej Ewelina, czy mamy już tą listę przygotowaną na nasze spotkanie w środę o dziewiątej? Nie. Więc to są takie rzeczy. Dokładny przykład z wczoraj. Wczoraj ustaliliśmy, że zrobimy to spotkanie, że zaczniemy podcast Nie Ma Biura i zróbmy to nagranie. I dostałem wiadomość właśnie za pomocą Nozbe wysłaną przez Ewelinę, która u nas na backstage'u. Ewelina pozdrawiamy i Ewelina Napisała do mnie Michał. Ustaliliśmy, że robimy to nagranie, ale gdzie jest to zadanie?
W Nozbe i po prostu wysyła mi taką prywatną wiadomość. Więc ja napisałem Ojej, rzeczywiście nie ma zadania. Gdybyś mogła przygotować zadanie i czek listę dla mnie wstępną. Dzięki. I to była nasza dyskusja w wiadomościach w Nozbe na temat tego, że nie ma zadania w Nozbe, więc naprawdę meta i. I to jest ten klucz wiadomości w Nozbe. I to jest klucz, że w tym momencie mamy sposób, aby się komunikować w zespole za pomocą projektów, zadań i komentarzy, czyli to, co trzeba zrobić. Ale mamy też możliwość napisania do konkretnej osoby z jakimś zapytaniem, z pytaniem co słychać. Umówienie się na rozmowę wideo albo po prostu na rozmowę na kawę. Apropo kawy. I po to. Tak to działa i to działa bardzo dobrze. Już pierwsi klienci, którzy odkryli wiadomości w Nozbe, bo uruchomiliśmy je po cichutku w tym tygodniu już nam piszą, że są zachwyceni i już mają pomysły na ulepszenie tego tej funkcji. Ale oprócz tego jest jeszcze jeden. Jest jeszcze jedna sprawa, którą chciałem się podzielić podczas tego podcastu.
Okazało się, że jakiś znany coach zarządzania i zarządzania ludźmi, Lider powiedział, że krytykuje się prywatnie, a chwali się publicznie. A wczoraj się dowiedziałem. Dzięki Magdzie, z którą rozmawiałem, dowiedziałem się, że tym słynnym coachem, który to powiedział, to była caryca Katarzyna. Caryca Katarzyna wiele lat temu, set lat temu już to odkryła i potem jakiś coach to sobie przygarnął. Ten jej tekst, więc stąd stał się stał się znany. Ale taka jest prawda. Jak się pracuje. Z ludźmi to wiadomo, nikt nie lubi być krytykowany, szczególnie krytykowany w sposób taki nieładny, w sposób taki, gdzie albo zwróceniem uwagi, że coś rzeczywiście nawalił. Nie, nikt nie lubi przyznać się do tego, że bardzo mocno nawalił. Przyznawanie się do błędu jest dobrą cechą. No ale tak jest. Na walenie publiczne to nie jest najlepszy pomysł. My w Nozbe w wiadomościach krytykujemy też, ale krytykujemy pomysły. W wiadomościach, w wiadomościach, w komentarzach, przy zadaniach. Na przykład omawiamy np. jakiś design, jakiś temat. To to tam krytykujemy ostatnio np.
chociażby nasze ładne video. O proszę bardzo, wideo, które Paweł złożył. Pozdrawiamy Pawła. Paweł złożył ładne video, ale ja miałem tam jeszcze trochę uwag do tego video, więc będzie nowa wersja tego video, gdzie będzie więcej bizarro tzw., czyli więcej trochę przejść dlatego, że tam jest za dużo gadające głowy, a za mało, a za mało tych właśnie ekranów. I zwróciłem na to uwagę i to zrobiłem publicznie w sensie w komentarzu przy zdaniu. Ale znowu to nie było jakieś krytykowanie Pawła. Zrobiłeś straszną rzecz, tylko po prostu Paweł słuchaj, fajnie, wideo ekstra, ale możesz poprawić to, to i to, i to. Natomiast załóżmy mam jakiś projekt, który jest z tyłu, który nie idzie do przodu. Co wtedy zrobić? Wtedy można napisać np. do Pawła Załóżmy coś, czego jeszcze nie zrobił. Może napisać do Pawła prywatnie? Paweł Wiadomości w Nozbe. Paweł słuchaj, a ten projekt, bo tam obiecałeś mi, a tam nic się nie dzieje. I wtedy Paweł mówi Przepraszam, wiosnę już mogę ruszyć.
I Paweł ruszy. I wtedy zespół OPA wyruszył z projektem. I nie ma tych tarć. Nie. Także wiadomości w Nozbe jak najbardziej mogą służyć do tego, żeby publicznie chwalić i publicznie konstruktywnie krytykować rzeczy, ale prywatnie krytykować zachowania ludzi itd. To jest to! Mamy tą stronę dedykowaną. Tutaj jest link Dowiedz się więcej o wiadomościach gdzie jest nasza strona pomocy i na stronie pomocy jest oprócz tego samego wideo, które już znamy. Jest tutaj w ogóle cały gif, który pokazuje fajnie jak wiadomości działają i wiadomości są bardzo ładnie zrobione. Ja mam takie fajne zielone. Na takie zielone bajeczki łatwo można wybrać z kim się wiadomość, do kogo się wiadomość wysyła. Jest to bardzo proste. No i te wiadomości są tutaj. I tak samo wiadomości mają, żeby one nie wpłynęły na naszą produktywność, żeby wiadomości nie były tym, co powoduje, że nagle nie wiemy. Nie chcemy, byśmy mogli pisać skupieniu, a jednocześnie mieć wiadomości otwarte. Można też oczywiście regulować kwestie powiadomień. Można np. ustalić w powiadomieniach, że nie chcemy dostać wiadomości od powiadomień o wiadomościach, tylko chcę mieć powiadomienia o innych rzeczach.
O wiadomościach Nie. nie, ale tak jak widzimy powiadomienia one nie przeszkadzają, bo są właśnie kontekstowe w nocy. Kolejną rzeczą, żeby było wiadomości bardziej produktywne, które zrobiliśmy, to jest to, że możemy zrobić komentarz z wiadomości. Czyli taka sytuacja, że z kimś rozmawiamy, gadamy o czymś i coś fajnie się gada i ktoś daje cały pomysł w jednym komentarzu. Słuchaj, zróbmy to tak tu, tu, tu, tu, tu, tu, tu, tu. I w tym momencie Ej, to nie powinno być w tej wiadomości. To powinno być w komentarzu do zdania. I w tym momencie można łatwo zrobić z tego zadanie i po prostu spowodować, że ta wiadomość stała się znowu produktywna. Stała się efektywna, stała się action buy, czyli jest. Czymś do działania i w ogóle. Taki jest nasz slogan Wiadomości, że Nozbe jest Twoją super aplikacją do komunikowania się i działania, do działania i komunikowania w zespole. Wiadomości są tylko i wyłącznie dostępne w nowym Nozbe i tylko i wyłącznie jeżeli masz więcej niż jedną osobę w zespole.
Jeżeli masz jedną osobę to. wysyłanie do siebie samej wiadomości nie ma sensu. Od tego masz komentarze w zadaniach, żeby tam pisać komentarze samemu do siebie. I tutaj przy okazji pytanie miałem ostatnio od jednego jednego z klientów. Jeżeli ktoś pracuje sam to po co ma te komentarze? Ja wtedy tłumaczę, że wbrew pozorom jak się pisze komentarze do zadań to komunikujesz się sam ze sobą, ale w innym czasie. Ja np jak mam zadania np. które powtarzają się co roku to bardzo jestem wdzięczny Michałowi rok temu, że Michał rok temu rozpisał mi co mam zrobić, gdzie mam się zalogować, gdzie mam kliknąć, bo ja już nie pamiętam. Także taka komunikacja wewnętrzna to nie jest brzuchol. Mnóstwo. To jest po prostu działanie produktywne. Także tutaj mamy. uruchomiliśmy nie tylko wiadomości, ale też od razu tą funkcję, że można stworzyć z tej wiadomości zdanie. To działa też w Nozbe w innych miejscach. Czyli jeżeli ktoś napisze jakiś komentarz bardzo produktywny do zadania, gdzie tak naprawdę powinno się z tego zrobić zadanie. Tak samo to można zrobić to tak samo.
Tak samo działa to bardzo, bardzo produktywnie. Więc. To jest to. I teraz tak jak mówiłem, działa to tylko z nowym Nozbe. Jeżeli ktoś ma Nozbe Personal, to wiadomości nie będzie miał, ale to jest już idealny moment, żeby wprowadzić nowe Nozbe. Nie taki diabeł straszny. Zrobiliśmy na stronie jak to działa, Mamy stronę jak to działa, jak tam się wejdzie. Jest takie znowu kolejne video z kolejnym mną mówiącym. Ale to video jest nie tyle ze mną mówiącym, ale to jest konkretny tutorial, konkretny krok po kroku jak założyć konto w nazwie w ciągu 5 minut i ustawić sobie cały zespół w ciągu 5 minut. Znowu to wideo jest odpowiedzią na na naszych zapytania naszych użytkowników. Często ojej w zespole ja musiał wprowadzić. No ale ja się boję, że to zajmie nam kupę czasu, że ludzie nie rozumieją, że to jest takie trudne. To będzie tyle. Potrzebuję na to teraz ileśtam godzin, a ja tych godzin teraz nie mam. Mam dużo pracy, jestem odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą. Przedsiębiorczy nią. Nagrałem to wideo.
Start w ciągu 5 minut, gdzie pokazuję, że w ciągu 5 minut z zegarkiem w ręku można założyć konto, zaprosić dwie osoby do tego konta. A Nozbe jest darmowe do trzech, do trzech osób i trzech aktywnych projektów, więc w 3 osoby można zacząć w Nozbe kompletnie za darmo nie podając danych do płatności i można to zrobić w ciągu 5 minut z zegarkiem w ręku ze stoperem. I jak się uruchomi to wideo zapraszam żeby je sobie obejrzeć po tym po tym spotkaniu. To jest link jak to działa na stronie Nozbe i tam jest to wideo. Zapraszam, żeby je zobaczyć, żeby zobaczyć, że to jest prawda. To nie jest jakiś tam wymysł Michała, że Michał sobie wymyślił video w 5 minut, tylko rzeczywiście w 5 minut. To jest do zrobienia w 5 minut. Można naprawdę odmienić nawyki w swoim zespole i mieć to o czym mówimy, czyli tą jedną aplikację Nozbe i to na wszystkich platformach, łącznie z telefonami. Można mieć na wszystkich platformach i dla swojego całego zespołu. I w tym momencie ma się tą komunikację w wiadomościach i tą komunikację w zadaniach.
I znowu co jest istotne w tej komunikacji, to jest to, że te wiadomości trafiają do konkretnej osoby, niezależnie od tego, na jakim ona jest urządzeniu. Czyli na przykład jak Ewelina tutaj sobie jest na backstage'u i ona sobie siedzi przed komputerem, to jak ja napisze do niej wiadomość, czy ona to zostanie na komputerze bezpośrednio. Ale jak ona sprawdzi na swoim iPhonie i tam też będzie miała tą wiadomość, to ciągle tam można do niej trafić. I to jest bardzo istotne, bo w większości miejsc pracy większości zespołów jest tak, że każdy ma różne sprzęty. Jeden ma Windowsa, inny ma Maca, inny ma iPhona, inny ma Androida, Są różne sprzęty, a wiadomości są w pełni uniwersalne. Działają na każdej platformie, działają na każdym urządzeniu. Tutaj pokażę moje wiadomości. Proszę bardzo. Widać, że ja z tego korzystam z tej funkcji i komunikuję się z moim zespołem w wiadomościach. I to jest bardzo, bardzo istotne, że że wtedy nie trzeba zgadywać. Jak ja chcę do Eweliny wysłać wiadomość, to teraz na jej iPhona mam wysłać maila i je wysłać.
Co zrobić? No i teraz przechodzimy płynnie do kolejnego etapu, czyli do tego, że mam nadzieję, że wiadomości będą tym ostatnim gwoździem do trumny dla maila. To znaczy dla maila w zespole, że w zespole naprawdę ludzie przestaną używać maila. Tutaj mamy u nas na stronie. Jak się popatrzy dlaczego Nozbe jest, zrezygnuj z e-maili. Więc Więc tutaj pokazujemy, dlaczego maile są złe, dlaczego maile są ble i maile są ble. Dlatego, że jest ich dużo. Mieszają się maile z literami, z innymi ofertami i z innymi rzeczami. A z drugiej strony trudno pracować na mailu. W sensie jeśli AM stanie do zrobienia, to czemu ono jest w mailu? Ono powinno być w zadaniu, w projekcie, w w nos. I do tej pory wielu naszych klientów mówiło, że dzięki Nozbe używają mniej maili, ale ciągle jeszcze potrzebują, bo coś tam, bo coś tam, bo coś tam. Ale my im mówimy ok, teraz macie wiadomości, czyli teraz już bezpośrednio możecie pisać bez maila. No a oprócz tego czas najwyższy, aby ustawić pewne rzeczy w Nozbe.
Na przykład można ustawić, że każdy projekt czy nawet każda sekcja w projekcie może mieć indywidualny adres e-mail. Czyli można formatować maile do Nozbe. I w tym momencie one stają się zadaniami z komentarzem. Więc to można już robić, to można robić dużo efektywniej. Co więcej, mamy klientów, którzy robią tak, że jak zapisują się do jakiejś usługi, która wysyła im powiadomienia, to adres powiadomień to jest adres maila z Nozbe. Czyli powiadomienie dostają z jakiegoś innego narzędzia, a to im ląduje jako zadanie w Nozbe. I oni dzięki temu mówią no właśnie, napisałem integrację z tym narzędziem z Nozbe, czyli po prostu powiadomienia lądują w Nozbe. Te maile lądują w Nozbe i są produktywne, bo w tym momencie mam takie powiadomienie nowy klient czy nowe spotkanie, czy nowe cokolwiek ląduje prosto w nos i dzięki temu możemy działać i możemy funkcjonować. Także mam nadzieję, że wiadomości w Nozbe nie będą tym gwoździem do trumny dla maila wewnątrz zespołu. Dzięki temu jak teraz podczas wakacji spokojnie sobie te wiadomości ogarniecie w zespole, zaczniecie z nich korzystać i zaczniecie testować, to zobaczycie, że potrzeba malowania współpracowników przestanie istnieć.
I dzięki temu będziecie wiedzieli, że to wszystko, co powinno było do mnie przyjść. Te wszystkie informacje są w moim. Nozbe i są pod ręką zawsze. I kończąc jeszcze ten temat wiadomości, bo już będziemy kończyli. Co? Co z klientami, którzy mają Nozbe Personal? Więc to jest idealny moment na migrację. Jak wiecie cena Personal jest identyczna na tyle samo stanowisk. Ceny zostały wyrównane rok temu już od dawna. I gra to w tej chwili działa bardzo dobrze. Bardzo sprawnie można łatwo migrować. Jeżeli macie większy zespół, czyli jest więcej osób w zespole i też te osoby mają jakieś swoje projekty itd. To najlepiej napisać po prostu do supportu naszego Nozbe, czyli na support Nozbe. COM Pytania Nozbe. COM. I jakaś osoba supportu wam migruje To po prostu oni mają taki super switch, taki super, ten, który też udostępnimy niedługo naszym klientom. I wtedy migrują cały zespół i przy okazji sprawdzą czy dane się dobrze zmarnowały itd. My chętnie zrobimy to za rękę. Dlatego zachęcam najpierw obejrzeć to moje wideo. To moje wideo.
Jak to działa? Czyli 5 minut Nozbe. rozpiszę by zobaczyć jak to nowe działa. Jeżeli używasz Nozbe Personal. Potem zachęcam do założenia darmowego konta w nowym Nozbe, żeby poklikać sobie, zobaczyć, że wcale nie jest trudniejszy od Personal. To jest już jakiś mit, że nowe Nozbe jest trudniejsze od Personal i jest łatwiejsze w obsłudze, jest wygodniejsze i przede wszystkim szybsze. I będzie jeszcze szybsze, bo wprowadzamy jeszcze więcej poprawek, więc będzie jeszcze lepsze. A oprócz tego jest bardziej przejrzyste i według mnie jest bardziej czynnościowe. To jednak są nasze najlepsze pomysły. W jednej nowej aplikacji także zachęcam, aby migrować. A przy okazji taki mały protip dla tych, którzy słuchają, którzy słuchają tego odcinka, że jak teraz w okresie wakacyjnym ktoś przejdzie z abonamentu miesięcznego na roczny, albo po prostu wykupi abonament roczny, napiszcie do supportu i powiedzcie, że Michał w podcaście powiedział, że jak kupię roczny abonament podczas wakacji to dostanę dodatkowe 2 miesiące jeszcze. Ale powiedzcie, że to ja powiedziałem i dostaniecie 2 miesiące więcej. Więc to taki protip jakby ktoś chciał kupić na rok, na co zachęcam, dostanie 14 miesięcy.
Ale to nie jest automatyczne. Trzeba przejść do supportu i napisać A jak Michał powiedział, że tak robi i mamy nagranie. Są świadkowie? Proszę bardzo, kilkadziesiąt osób już jest live, także świadkowie są, więc nie ma opcji. 2 miesiące od Michała. Także zachęcam. Mamy teraz mnóstwo takich fajnych historii jak użytkownicy Personal, którzy używali Personal dla siebie, ale są przedsiębiorcami. Najpierw zaczęli od tego, że założyli nowe konto dla zespołu i zaczęli pracować w zespole i dopiero potem przenieśli swojego Nozbe Personal jako drugą przestrzeń prywatną. Do nowego Nozbe zaczęli od tego, że z mikrofali założyli nowego Nozbe prosto do swojego zespołu. Jeszcze taka ciekawostka na koniec tego wszystkiego, czyli jak te wiadomości wogóle powstały w nocy? Jak mówiłem, kłóciliśmy się długo o nie. W zespole było dużo za i przeciw, czyli czy dodawać wiadomości? Czy to nie będzie produktywne, czy to będzie produktywne? Jak zrobić wiadomości w Nozbe, żeby były produktywne? Żeby były? Żeby nie przeszkadzało po prostu, żeby po prostu były konstruktywne? I jednym ze sposobów, które ja zrobiłem, to jest coś takiego, że w nowym Nozbe można zrobić zadanie komukolwiek, w zespole też prywatnie.
To już można od zawsze. Czyli ja na przykład jeżeli jestem, mam swój własny projekt, jakiś taki tylko widoczny dla siebie, mogę np. zrobić zadanie tylko dla Eweliny i wtedy Ewelina nie wie w jakim projekcie to zdanie jest. Ona tego nie widzi, ale widzi, że to jest zadanie dla mnie, ode mnie i tam komunikuje mi się przez komentarze. To jest takie indywidualne zdanie. My to nazywamy task, czyli zrób mi zdanie. I ja po prostu zrobiłem coś takiego, że ja zrobiłem sobie projekt, w którym zrobiłem indywidualne zadania dla poszczególnych osób w zespole marketingu i powiedziałem im, że od dzisiaj komunikujemy się tylko w ten sposób, że piszemy komentarze w tych zdaniach. I okazało się, że tego używaliśmy, że ej, to jest bardzo fajne i fajnie mieć tę komunikację w Nozbe. I to był to był nasz sposób na prototyp wiadomości. Oczywiście teraz jest dużo lepiej, bo właśnie mamy te wiadomości. One są o nas wiadomości. Te wiadomości są tutaj. Mają osobny swój messages. Wiadomości mają osobną swoją dział. I co więcej, jeżeli przyjdzie nowa wiadomość, to jest w ogóle cyferka.
O proszę bardzo, cyferka jedna, wiadomość nowa. Więc to widać. Lepiej jest powiadomienie osobne, więc to jest oczywiście lepiej zrobione, ale prototyp był taki, że po prostu miałem serię pojedynczych zadań ze współpracownikami w Nozbe. I tak to powstało naprawdę. No tak, można produkować rzeczy w nocy. Także bardzo, bardzo fajnie to to działa. Dlatego zachęcam jeszcze raz, żeby raz obejrzeć to wideo o wiadomościach w Nozbe. Zachęcam do tego, żeby wejść. Żeby wejść na stronę help page. On właśnie pokazuje, czy idzie w ogóle strona Nozbe help page. Polecam Nozbe Help help. Trudno zapamiętać. Jest bardzo fajna, bo tutaj mamy bardzo dużo informacji. Polecam w piąteczek, kiedy Audio wejdzie w piątek sobie przejrzeć stronę helpa w Nozbe, aby nauczyć się nowych funkcji w Nozbe. No i polecam przede wszystkim obejrzeć to wideo Start Nozbe w ciągu 5 minut. Dla tych, którzy jeszcze nie znają nowego NOSPR i że można wystartować w ciągu 5 minut. Można wystartować szybciutko i można ustawić swoją całą firmę w pięć minut. Jaka wymówka?
Nie ma wymówki. Jeszcze, jeszcze do trzech osób i trzech projektów. To jest zupełnie za darmo, więc można przez jakiś czas używać zupełnie za darmo na na koszt Michała, na nasz koszt i dopiero wtedy zdecydować się czy. Czy wykupić konto premium. I tutaj dodatkowe pytanie dostałem od od ostatnio od klientów jaka jest różnica między kontem premium w Nozbe i kontem Biznes w Nowym? mamy 2, 2, 2 cenniki. Tak naprawdę nie. Wrócę na stronę główną Nozbe, gdzie tutaj opowiadam o naszej aplikacji. I jest. Są dwa cenniki, Jest ceny w euro pokazane, ale generalnie w złotówkach jest. Jest taniej. Oczywiście, ale najważniejsze jest, że mamy cenę. Mamy premium i biznes. Jaka to jest różnica? Różnica polega na tym, że w. Wersji premium mamy po prostu jedną przestrzeń w Nozbe i jeden zespół z nieograniczonymi projektami. Natomiast w wersji biznes możemy sobie zespół podzielić na kilka przestrzeni. To jest ważne dla większych zespołów. Ktoś ma ileś tam osób, albo po prostu jak ktoś chce mieć np. wszystkie sprawy prywatne i firmowe w jednej aplikacji, czyli po prostu wykupuje konto biznes i ma swoją prywatną przestrzeń nieograniczoną.
I oprócz tego tworzy przestrzeń dla firmy. Oprócz tego np. tworzy przestrzeń dla jakiejś tam swojego, jakiegoś innego hobby, więc można mieć te kilka przestrzeni i się płaci. Jeden abonament i cena za biznes jest półtora raza droższa niż cena za premium, co oznacza, że już przy dwóch przestrzeniach to jest taniej. Tak naprawdę to biznes jest naprawdę bardzo agresywnie, tanio zrobione. Uważam po to właśnie, żeby ktoś, kto chce sobie zorganizować pracę. Wszystkie sprawy prywatne i firmowe w jednej aplikacji. No to Kto będzie mógł to zrobić w sposób bardzo prosty i za niewielkie pieniądze? I na koniec jeszcze ostatnie pytanie. Jeżeli macie jakieś pytania piszcie śmiało w czacie lub po prostu wyślijcie pytania Nozbe jako pytania do podcastu. Napiszcie, że chcielibyście się spytać do podcastu lub po prostu znajdźcie mnie na falach i dajcie mi pytanie. I ja Potem to pytanie. Będę w tej części krętej części pytań. Odpowiedzi. Podczas tego spotkania środowego będę tutaj wrzucał. Więc tak jak powiedziałem, zaczynam od września i od września. Chciałbym, żeby to ten live był taki.
Był taki dużo bardziej interaktywny. Proszę bardzo. Pytanie od Wojciecha, czy nadal korzystają z Nozbe? Jeszcze nie, ale pracuję nad tym. Także spróbujemy, żeby też korzystali. Na razie korzystamy po prostu z iMessage, czyli z wiadomości polowych i korzystamy z notatek kablowych. No ale generalnie chciałbym, żeby redakcja bardziej korzystała z Nozbe. Będziemy nad tym pracować. Tutaj ostatni taki temat. Może nie wszyscy rzucili na to uwagę. Na naszej głównej stronie Nozbe Home piszemy o smart przedsiębiorcach. I to jest trochę jakby to był dla mnie sposób, żeby pokazać do kogo jest Nozbe i Smart. Oznacza oczywiście sprytny, mądry itd. To jest taki. Oprócz tego fajny skrót, ale mi chodziło o to dla kogo jest Nozbe. Dla osoby, która wierzy w to co my wierzymy, czyli s jak Simplicity, czyli upraszczanie rzeczy. I Nozbe. I właśnie całym zadaniem Nozbe jest, żeby było proste w obsłudze i nie tylko dla osoby, która założy konto dla swojego zespołu, ale przede wszystkim dla jego jej współpracowników. Także ta prostota jest ciągle ważna i te wiadomości uruchomiliśmy w sposób bardzo prosty.
Dlatego. Idea jest, że te wiadomości nie będą dużo bardziej skomplikowane, ale piszcie feedback, jeżeli macie jakieś pomysły na ulepszenia tych wiadomości. Nam zależało, żeby te wiadomości uruchomić jeszcze przed wakacjami. To był mój taki wewnętrzny deadline, żeby już ludzie mogli z tego korzysta, się przyzwyczaić, żeby przenosić tą komunikację pełną w zespole do Nozbe. Więc jak widzicie upraszczamy i nasi klienci to są też klienci, którzy widzą, że ich biznes rośnie, że ich biznes odnosi sukces, więc też muszą upraszczać, żeby móc nad tym mieć kontrolę. M jak miting, czyli jak spotkania. Ja mam, ale Nozbe jest właśnie po to, żeby tych spotkań było jak najmniej i były jak najbardziej produktywne. Wiadomości pozytywne, ale spotkania te, żeby produktywne. I dlatego jak mamy wszystko spisane w projektach, w komentarzach, tych spotkań, statusowi nie są w ogóle potrzebne. Przy okazji taki mały protip dla dla w ogóle dla wszystkich przedsiębiorców, którzy używają Nozbe. Jak jadą na wakacje to w wakacje polecam nie używać Nozbe tylko w wakacje polecam odpoczywać, ale po powrocie pierwszy dzień poświęcić na przejrzenie aktywności i aktywności w nocy.
Ja jako szef firmy to jest to co robię, że po prostu wchodzę w aktywność i przeglądam aktywność w zadaniach. Szczególnie pierwsza część aktywności czy zadania, w których ktoś Cię wspomniał czy zadania, które są Twoje. Warto je sprawdzić, dlatego, że. Zadania, w których bierzesz udział albo wziąłeś udział i zadania, które są Twoje. Warto je sprawdzić, dlatego, że wtedy nagle wiesz, co się dzieje w firmie. Ja jako właściciel firmy 20 osobowej nie mam potrzeby zwoływania wielkiego spotkania status owego po moim urlopie, bo ja przeglądając Nozbe wiem co się wydarzyło. Więc to jest niesamowite. A jak Ambition, czyli ambicja, czyli mały, ambitny zespół, może wiele osiągnąć. I to jest nasz cel. My mamy też mały, dwudziesto osobowy zespół i chcemy zrewolucjonizować świat dzięki Nozbe. Ale z drugiej strony chcemy, żeby nasi klienci małymi zespołami osiągali niesamowite rzeczy. Mamy niesamowitych klientów z różnych branż. To jest właśnie moje szczęście pracowania w Nozbe, że mamy klientów z takich różnych branż, że uczę się nowych rzeczy co chwila, a jednocześnie odnoszą niesamowite sukcesy.
Dzięki między innymi też, że mają wszystko pod kontrolą. R jak remote, czyli praca zdalna lub hybrydowa. To nie jest tak, że ktoś, kto używa Nozbe, to musi pracować zdalnie. Ale może. Albo może pasaż hybrydowy, Albo może zdecydować, ile pracuje w biurze, a ile pracuje poza biurem. A ile osób pracuje w terenie. Więc to jest to, że dzięki Nozbe wszystko pod kontrolą, wszystko jest pod ręką i można działać. I na koniec TIME, czyli właśnie żeby mieć czas dla siebie, Czas. I to nie tylko tak, że szef musi mieć czas dla siebie, żeby odpocząć, ale też pracownicy mają powinni mieć czas dla siebie, żeby odpocząć od pracy i móc potem pracować efektywnie. Także to jest właśnie smart. To jest nasze smart Nozbe, to są nasi smart przedsiębiorcy, którzy wierzą w te rzeczy, w które my wierzymy, bo my stoimy za tymi rzeczami. My rozmawiamy o tych rzeczach. Wszystkie poprzednie odcinki w podcaście Nie Ma Biura jak popatrzycie na historię, są właśnie o tym, jak działać w prostszy sposób.
jak mieć mniej spotkań, jak robić ambitne rzeczy, jak pracować zdalnie i przede wszystkim jak mieć więcej czasu na sprawy prywatne i firmowe. Co więcej, sprawy prywatne i firmowe można mieć w jednej aplikacji. Można mieć strefę prywatną, strefę firmową, przestrzeń prywatną, przestrzeń firmową. Także to są. To jest pierwszy odcinek naszego przed wakacyjny. Spotkamy się po wakacjach. Czwartego września, Środa, dziewiąta rano. Jeszcze na początku września przypomnimy Wam o tym, ale cieszę się, że już tyle osób odwiedziło i było tutaj podczas tego spotkania. Także bardzo dziękuję. Jeżeli macie jakieś pytania piszcie teraz Jeśli. Jeśli macie, ale też piszcie. Tak powiedziałem do wsparcia klienta i pisz do mnie na falach. Przygotujemy pytania na kolejny odcinek i spróbujcie wiadomości. Spróbujcie mieć całą platformę do komunikowania się i działania w jednej aplikacji w jednym. I tak jak mówię, można zacząć w ciągu 5 minut. A jeżeli używacie Nozbe Personal, zachęcam do migracji. To jest ten moment, że nowe Nozbe już ma tyle funkcji, ma tak rozbudowane te funkcje i tak fajnie zrobione te funkcje, że polecam, żeby wziąć pod uwagę przeniesienie się z Personal do nowego Nozbe.
Oczywiście wszystko co zostało zapłacone, przeniesiemy, edytujemy wszystko itd. Więc nic się nie straci. A jeżeli boicie się migracji napiszcie do naszego wsparcia klienta. Mamy wspaniałe dziewczyny. Iwona i jej zespół wspaniale odpowiadają na maile i szybko i sprawnie i pomogą Wam, poprowadzą Was za rączkę generalnie. A jeżeli macie też wątpliwości, to proszę bardzo. Konsultacja o. To jest z kolei moment, że można po prostu umówić się z Magdą na spotkanie i po prostu. Jeżeli macie wątpliwości, to zachęcam, żeby właśnie to zrobić. Żeby. Żeby się umówić z Magdą na spotkanie. I Magda wyjaśni, Magda opowie I co więcej, to nie jest tak, że Magda mówi jakiś scenariusz i koniec. Magda dostosuje rozmowę do waszych potrzeb, do waszego biznesu, więc polecam Nozbe. COM na demo, żeby umówić się na bezpłatną konsultację właśnie z Magdą. Także to by było na tyle. Jak na pierwszy odcinek. Dziękuję wszystkim za przybycie live. Dziękuję wszystkim za wysłuchanie. Dziękuję wszystkim za wsparcie w uruchomieniu tej bardzo ważnej dla nas nowej funkcji. Dziękuję całemu zespołowi Nozbe za naprawdę spięcie się, żeby udało nam się to uruchomić przed wakacjami, żeby nasi użytkownicy już mogli korzystać z pełnej komunikacji w zespole w jednej aplikacji.
I mam nadzieję, i mam wrażenie, że dzięki temu będzie produktywnie i będzie efektywniej. Będzie spokojniej nawet po wakacjach, Po urlopie nie będzie powrotu do chaosu, ale przez to, że będzie wszystko ustawione w projektach, zadaniach, komentarzach i jeszcze w wiadomościach, cała komunikacja będzie uporządkowana. A myślę, że to jest to, czego można nam wszystkim tutaj życzyć, żeby nasza komunikacja była uporządkowana, żebyśmy wiedzieli, gdzie możemy z ludźmi rozmawiać i jak możemy z nimi rozmawiać i jak możemy z nimi razem pracować. Także życzę wszystkim fajnych urlopów, miłego lata, miłego odpoczynku, wypoczynku. Bądźcie bezpieczni, odpoczywajcie, nie pracujcie podczas urlopów, nie bierzcie ze sobą laptopów, Odpoczywają podczas urlopów, a potem wróćcie do Nozbe odpalić aktywność przychodzące. Będziecie wiedzieli co się stało i bedziecie mogli dalej działać. Także dziękuję wszystkim. i do zobaczenia czwartego września. W środę o dziewiątej rano na kolejny odcinek nie ma biura w wersji środy ze Śliwińskim. No zobaczymy.