Uprzejmość: strategia biznesowa, o której nie wie Twój szef

Czy uprzejmość naprawdę może stać się przewagą biznesową? I dlaczego w wielu firmach życzliwość wciąż uchodzi za słabość? Posłuchaj rozmowy z Natalią Ginter z podcastu Ludzka Strona Biznesu — ten odcinek może kompletnie zmienić Twoje podejście i wywołać lawinę w Twoim zespole.

🎙 Tematy
  • Czym jest uprzejmość a czym życzliwość
  • Uprzejmość i życzliwość w organizacji
  • Czy uprzejmość to słabość?
  • Neuroatypowość a przejawy uprzejmości
  • Przerwa sponsorska
  • Uprzejmość pierwszym krokiem do unikania mobbingu
  • Uprzejmość vs. rzeczowość - Brudna komunikacja - Clear is kind
  • Poczucie bezpieczeństwa warunkiem dobrostanu zespołu
  • Tydzień życzliwości
📝 Notatki do odcinka



🟣 Znajdź nas w sieci

Strona "Nie ma biura"
Bądźmy w kontakcie na Facebooku
Obserwuj nas na Instagramie

  • (00:00) - Intro
  • (01:10) - Czym jest uprzejmość a czym życzliwość
  • (05:30) - Uprzejmość i życzliwość w organizacji
  • (17:50) - Czy uprzejmość to słabość?
  • (24:24) - Neuroatypowość a przejawy uprzejmości
  • (27:15) - Przerwa sponsorska
  • (28:40) - Uprzejmość pierwszym krokiem do unikania mobbingu
  • (31:31) - Uprzejmość vs. rzeczowość - Brudna komunikacja - Clear is kind
  • (37:37) - Poczucie bezpieczeństwa warunkiem dobrostanu zespołu
  • (44:30) - Tydzień życzliwości
  • (54:15) - Pożegnanie i kontakt do Natalii Ginter + bonus dla słuchaczy



Creators and Guests

Michael Sliwinski 🇺🇦✌️🇪🇺🇵🇱
Host
Michael Sliwinski 🇺🇦✌️🇪🇺🇵🇱
Leading @Nozbe #productivity app | Writing #NoOffice book on #iPadOnly | Blog: https://t.co/vRZY2YrzsE | Husband & father of 3. 🐘 Find me at https://t.co/hHsFpUHwle
Natalia Ginter
Guest
Natalia Ginter
Pracuje z właścicielami małych i średnich firm usługowych, którzy zaczynają mieć poczucie, że obszar People & Culture wymyka się im spod kontroli szybciej, niż rośnie im przychód.
Uprzejmość: strategia biznesowa, o której nie wie Twój szef
Broadcast by