Uprzejmość: strategia biznesowa, o której nie wie Twój szef
Czy uprzejmość naprawdę może stać się przewagą biznesową? I dlaczego w wielu firmach życzliwość wciąż uchodzi za słabość? Posłuchaj rozmowy z Natalią Ginter z podcastu Ludzka Strona Biznesu — ten odcinek może kompletnie zmienić Twoje podejście i wywołać lawinę w Twoim zespole.
🎙 Tematy
🎙 Tematy
- Czym jest uprzejmość a czym życzliwość
- Uprzejmość i życzliwość w organizacji
- Czy uprzejmość to słabość?
- Neuroatypowość a przejawy uprzejmości
- Przerwa sponsorska
- Uprzejmość pierwszym krokiem do unikania mobbingu
- Uprzejmość vs. rzeczowość - Brudna komunikacja - Clear is kind
- Poczucie bezpieczeństwa warunkiem dobrostanu zespołu
- Tydzień życzliwości
📝 Notatki do odcinka
- Brene Brown: Atlas of the Heart: Mapping Meaningful Connection and the Language of Human Experience
- Matthew Lieberman - The Social Brain and The Workplace
- Geert Hofstede: Kultury i organizacje. Zaprogramowanie umysłu
- Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska: Jeden na jeden: Odważne rozmowy z pracownikami
- Szczęśliwy mózg. Wykorzystaj odkrycia neuropsychologii, by zmienić swoje życie - Rick Hanson
🟣 Znajdź nas w sieci
Strona "Nie ma biura"
Bądźmy w kontakcie na Facebooku
Obserwuj nas na Instagramie
- (00:00) - Intro
- (01:10) - Czym jest uprzejmość a czym życzliwość
- (05:30) - Uprzejmość i życzliwość w organizacji
- (17:50) - Czy uprzejmość to słabość?
- (24:24) - Neuroatypowość a przejawy uprzejmości
- (27:15) - Przerwa sponsorska
- (28:40) - Uprzejmość pierwszym krokiem do unikania mobbingu
- (31:31) - Uprzejmość vs. rzeczowość - Brudna komunikacja - Clear is kind
- (37:37) - Poczucie bezpieczeństwa warunkiem dobrostanu zespołu
- (44:30) - Tydzień życzliwości
- (54:15) - Pożegnanie i kontakt do Natalii Ginter + bonus dla słuchaczy
Creators and Guests
Host
Michael Sliwinski 🇺🇦✌️🇪🇺🇵🇱
Leading @Nozbe #productivity app | Writing #NoOffice book on #iPadOnly | Blog: https://t.co/vRZY2YrzsE | Husband & father of 3. 🐘 Find me at https://t.co/hHsFpUHwle
Guest
Natalia Ginter
Pracuje z właścicielami małych i średnich firm usługowych, którzy zaczynają mieć poczucie, że obszar People & Culture wymyka się im spod kontroli szybciej, niż rośnie im przychód.
