Jak oszczędzić na CRM-ie - inne firmy już to odkryły
Zdarza Ci się szukać informacji o kliencie po całej firmie? Albo zastanawiać się, kto ostatnio wysłał maila, przygotował ofertę czy umawiał spotkanie?Potrzebujesz prostego systemu do obsługi klientów, ale nie chcesz inwestować w skomplikowane CRM-y? W tym odcinku pokazujemy, jak wykorzystać Nozbe jako CRM.
🎙 Tematy
🎙 Tematy
- Czy aplikacja tak prosta jak Nozbe może jeszcze dodatkowo pełnić rolę CRM
- Korzyści z integracji CRM i aplikacji do zarządzania projektami
- Jak CRM i zarządzanie projektami powinny współdziałać
- Tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów o przechowywanie historii interakcji
- Zarządzanie lejkami sprzedażowymi i etapami sprzedaży
- Planowanie i organizowanie pracy handlowców i obsługi klienta
- Automatyzacja wspierające zarządzanie relacjami z klientem
- Analiza danych o zachowaniach klientów i wyników sprzedaży.
- Integracje z innymi systemami
- (00:00) - ❓ Czy aplikacja tak prosta jak Nozbe może jeszcze dodatkowo pełnić rolę CRM
- (03:03) - 💡 Korzyści z integracji CRM i aplikacji do zarządzania projektami
- (16:23) - 🎙️ Przerwa sponsorska
- (17:19) - 🔗 Jak CRM i zarządzanie projektami powinny współdziałać
- (19:02) - 📁 Tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów oraz przechowywanie historii interakcji
- (24:03) - 🔄 Zarządzanie lejkami sprzedażowymi i etapami sprzedaży
- (30:23) - 🗂️ Planowanie i organizowanie pracy handlowców i obsługi klienta
- (37:32) - ⚙️ Automatyzacja wspierająca zarządzanie relacjami z klientem
- (40:16) - 📊 Analiza danych o zachowaniach klientów i wyników sprzedaży
- (43:24) - 🔌 Integracje z innymi systemami
- (49:03) - 🎯 Podsumowanie
- (51:28) -
📝 Notatki do odcinka
- Nozbe jako CRM - wpis na blogu
- Jak usprawnić pracę działu obsługi klienta w Twojej firmie - sztuczka
- Jak automatycznie tworzyć zadania z datą z powiadomień Calendly - sztuczka
- Przesyłanie maili do Nozbe
Creators and Guests
Host
Magda Błaszczyk
Magda praktykuje pracę zdalną w Nozbe od 2013 r. Nieustannie poszerza wiedzę nt. tworzenia zdrowych warunków pracy, produktywności oraz współpracy w zespole. W Nozbe zajmuje się content marketingiem i promocją, a także sprawami organizacyjnymi, tłumaczeniami, obsługą klientów francuskojęzycznych. Dzięki pracy w Nozbe została ekspertką ds. komunikacji asynchronicznej w zespole oraz organizowania firmowych spotkan integracyjnych - wirtualnych i w realu. Współprowadzi podcast ‘Nie Ma Biura’.
Host
Michael Sliwinski 🇺🇦✌️🇪🇺🇵🇱
Leading @Nozbe #productivity app | Writing #NoOffice book on #iPadOnly | Blog: https://t.co/vRZY2YrzsE | Husband & father of 3. 🐘 Find me at https://t.co/hHsFpUHwle
